WAKACJE 2017 - dzień dziesiąty

Jesteś tu: » Strona startowa » Aktualności » WAKACJE 2017 - dzień dziesiąty

Ten tydzień wspólnie spędzanych wakacji zakończyliśmy wędrówką przez Chlebowy szlak, naokoło doliny Rzeki Marcowej, docierając na Ptasi szczyt- najwyższe wzniesienie (535 m.n.p.m.).

Z zachwytem podziwialiśmy otwarte przestrzenie, piękne krajobrazy, dalekie horyzonty, zróżnicowany teren, zapach ziół oraz wspaniałą kolorystykę łąk.

To wszystko pod bacznym okiem pana przewodnika Zbigniewa Babiaka, który przewodnicząc  naszej wędrówce,  opowiadał  ciekawą historię tych niezwykłych miejsc i okolic.

Trasa  niejednokrotnie okazała się zaskakująca. Prowadziła skrajem lasu, prosto i stromo, poprzez  łąki i pola oraz wzgórza, wzniesienia i pagórki,  skąd mogliśmypodziwiać  krajobraz  Gór Stołowych.

Zmierzyliśmy się również w lesie z przeprawą przez rwisty strumień na drugi jego brzeg.

To wszystko sprawiło, że wędrówka Wzgórzami  Włodzickimi  stała się urzekająca.

Na koniec  rozpaliliśmy ognisko i odpoczęliśmy, po czym wróciliśmy pełni wrażeń do szkoły…